Recenze: Úklony a úklady

4. dubna 2015 v 14:55 | Cherrybumbum |  Knížky
Sofronie se vrací v druhé knize ze série "Trochu jiný penzionát". Pokud jste již četli "Etiketu a špionáž" a natěšeně čekáte na pokračování dobrodružství neposedné Sofronie, která se učí v penzionátu Mademoiselle Gerarldiny jak se stát ukázkovou dámou a špionkou. A to vše v steampunkovém světě, kde se to hemží mechanickými služebnými a dalšími podivnými stroji.

Sofronie má za sebou první půlrok studia v Penzionátu, během kterého válčila se svou nepřítelkyní Monique, řešila záhadu tzv Prototypu a seznámila se se spoustou zajímavých lidí. Nyní její dobrodružství však pokračuje. Jenže po incidentu na plese se najednou začínají dít podivné věci. Její spolužačky se jí začínají stranit, její přítelkyni Dimity se někdo pokusil unést a navíc se na scéně opět objevuje Prototyp, díky kterému si Sofronie v minulosti nadělala spoustu nepříjemností. Je to všechno jen náhoda nebo za tím někdo stojí? To, a mnohem více se dozvíte v druhém díle ze série "Trochu jiný penzionát" - Úklony a úklady.

Zdroj: ZDE

Pravidelní čtenáři jistě vědí, že jsem předchozímu dílu dala sice dobré hodnocení, ale zároveň jsem svou recenzi zakončila slovy, že jsem na podobné knihy nejspíš už stará. Proto jsem nejprve považovala za vtip fakt, že jsem k zrecenzování dostala i díl druhý. Ale pustila jsem se do čtení. A musím říct, že jestli mi přechozí díl přišel "dobrý", tak tenhle je "hodně dobrý". Je o dost zábavnější, čtivější, akčnější a dokonce i vtipnější. A spousta z vás mi dá jistě za pravdu, že tohle se povede málokterému pokračování.

Nejsem si stoprocentně jistá, zda vyjde i třetí díl, ale pokud ano a půjde ve stopách dílu druhého, který dokázal překonat ten předchozí, tak se máme rozhodně na co těšit. A i my "staří" zajisté rádi opět zavítáme do světa knih, které jsme četli v mladším věku.

Mé hodnocení: 9/10

O knize:
Název: Trochu jiný penzionát: Úklony a úklady