Recenze: We are your friends

6. září 2015 v 20:57 | Cherrybumbum |  Filmy
Od 3. září 2015 nabízí česká kina nejnovější film se Zacem Efronem v hlavní roli "We are your friends". Jste připraveni na jednu velkou filmovou party?

Zdroj: Youtube.com

Cole (Zac Efron) je mladý začínající DJ z L. A. Po večerech sedí zavřený ve svém pokoji u laptopu se sluchátky na uších, a snaží se složit svůj velký track, který by znamenal jeho vstupenku do světa velkých světových es taneční hudby. Sláva ani peníze však zatím nepřichází, a proto za pomoci svých přátel zkouší své štěstí v Socialu, místním tanečním klubu. Jednoho večera se zde seznámí s Jamesem Reedem (Wes Bentley), slavným DJem, kterého Cole zaujme, a proto se rozhodne si tohoto nováčka vzít pod svá křídla. Tím se Cole dostává do světa lepších večírků a získává od Reeda zkušenosti, jak vytvořit tu skladbu, která rozjede jeho kariéru na plné obrátky. Je tu však zádrhel, který brání zdánlivě slušně rozjeté spolupráci - Reedova přítelkyně Sophie (Emily Ratajkowski), do které se Cole zamiluje. Jak dopadne příběh plný večírků, drog, alkoholu a taneční hudby? Pokud vás to zajímá, rozhodně navštivte nejnovější film se Zacem Efronem "We are your friends".

Můj názor:
Sladký Zac Efron, kterého zná snad každá holka z teenagerovské komedie "Znovu 17" nebo disneyovské trilogie "High school musical", se po krátké pauze vrací na stříbrná plátna jako začínající super sexy DJ Cole. Narozdíl od baskeťáka Troye nebo omlazeného Marka však hulí trávu, experimentuje s alkoholem a drogami a nepohrdne ani známostmi na jednu noc s návštěvnicemi večírků, na kterých vystupuje. Změna je to celkem velká, ale líbila se mi. Pryč se starým poslušným Efronem, tento se bude divákům líbit mnohem více. Navíc role začínajícího DJe mu sedla naprosto perfektně.

Co se týče samotného filmu, tomu bych vytkla jednu věc - chybí mu nějaký hlubší příběh. Tvůrci se tak moc zaměřili na klubovou atmosféru a různé supervychytané vizuální efekty, že zapomněli na to pořádné napětí a akci. Pár dramatických okamžiků se sice nakonec objevuje, ale divák už je natolik otupělý z té housové nálože, že už ho to prostě nemůže ani překvapit. Přes to přese všechno vytváří "We are your friends" naprosto perfektní sladkou tečku tohoto léta. Jako zajímavost na závěr se hodí dodat, že ve filmu se v menších rolích objevili i dva světoznámý DJs: Nicky Romero a Alesso.

Mé hodnocení:
8,5/10

O filmu: